Zeptejte se

Následný formulář použijte k nahlášení libovolného problému při přípravě, zpracování či podávání projektové žádosti v oblasti integračních programů. V případě problému doporučujeme nejdříve se podívat na stránky FAQ - často kladené dotazy  - pokud tam naleznete odpověď na svůj dotaz, ušetříte čas sobě i pracovníkům helpdesku.

Jakmile uložíte váš požadavek, systém ho zaregistruje a vyšle okamžitě zprávu zodpovědné osobě. Nejpozději do jednoho pracovního dne dostanete od helpdesku mailem zprávu s návrhem řešení. Do 3 dnů budeme čekat na vaši reakci, pak bude problém uzavřen. O vložení vašeho požadavku, o návrzích řešení i o uzavření problému budete vždy paralelně informováni mailem.

Pokud nebudete odpovědi rozumět, odpovězte na zaslaný mail. Veškerá komunikace žadatele s pracovníky helpdesku je monitorována a lze se na ni prokazatelně odvolat.